Enkätstudie om mekanikundervisningen inom civilingenjörsprogrammen

Ni läsare som följt denna blogg ett tag har märkt att jag skrivit lite om civilingenjörsutbildningen på sista tiden då jag läser en högskolepedagogisk grundkurs. Jag gör just nu ett högskolepedagogiskt projekt där jag analyserar hur vi kan förbättra mekanikundervisningen på universitetet, speciellt inriktat mot civilingenjörsprogrammen. Därför gör jag en enkätstudie bland alumner, studenter och högskolelärare om vad syftet är med mekanikundervisningen inom civilingenjörsprogrammen. Jag har märkt att ett antal av mina läsare är ingenjörer, så jag ber er att gärna fylla i undersökningen. Den tar 2 minuter att fylla i och jag är tacksam för alla svar:

http://goo.gl/forms/ySj8v6yrjY

Jag kanske publicerar resultaten här på bloggen. Annars kontakta gärna mig om ni vill ta del av resultaten. Tack på förhand!